ZOEK BINNEN ARTIKELEN

Home Terug van weggeweest: Eura Mobil Integra
Terug van weggeweest: Eura Mobil Integra
Campers

Terug van weggeweest: Eura Mobil Integra

  1. 19 maart 2017, 11:00
  2. 0 Reacties

Op de vorige Integra, de grote integraal van Eura Mobil, was achteraf misschien wel wat aan te merken. Te groot, te duur. En dus verdween hij geruisloos uit de folder. Maar hij is terug. De Integra was dood, leve de Integra.

Integra nieuw ontwikkeld, nieuwe opbouwmethode

De geheel nieuw ontwikkelde Integra ziet er om te beginnen gewoon goed uit. De dames en heren concurrenten, want die zijn er in deze klasse genoeg, zullen het niet kunnen ontkennen. Brede grill, “boze” koplampen, toch niet echt agressief. Door de hogere voorruit lijkt hij misschien hoger dan hij is. En dat is precies 2.88 meter. Niet alleen het design is nieuw, ook de opbouwtechniek. Er zijn zeker goede dingen afgekeken bij de Integra Liner. Zoals het grote blikveld naar voren. Maar er zijn ook veel dingen aangepast. Zoals een betere bereikbaarheid van de motor. De verlichting is LED en de knipperlichten “lopen”. Zoals we dat ooit voor het eerst bij Audi zagen. De een “loopt” ermee weg, voor de ander hoeft het absoluut niet.  De verlichting is in ieder geval zowel aan de binnen- als aan de  buitenkant opvallend aanwezig. De dubbele bodem meet 19 centimeter in de hoogte. Genoeg ruimte om de gehele techniek plus watertanks in kwijt te kunnen.

Integra keuken

Vier modellen

Er staan tot zover vier modellen op de planning. De 890 QB, met tandem-as en een Queensbed achterin. Hij is 8.99 meter lang. Dat is ook de 890 EB met enkele bedden. Dan is er de 700 EB met enkele bedden en een maximaal totaalgewicht van 3500 kilo. Ook naast dit model komt een uitvoering met Queensbed. De kleinere 700 is 7.16 meter lang. Hebben we alleen de breedte nog niet verklapt. Die is 2.32 meter. Ook het meubelconcept is nieuw. Waar je in ieder geval geen gebrek aan zult hebben zijn lades. Die zijn er in overvloed. Ook de ruime apothekerskast en de grote koelkast kunnen de nodige inhoud verwerken.

Integra

De rugleuningen van de cabinestoelen zijn lekker breed.  De voorwielaangedreven Integra staat op een laag Al-Ko chassis. Voordeel daarvan is dat hij ondanks de dubbele bodem toch een stahoogte heeft van 2 meter. Verder heeft hij standaard 130 pk onder de kap. Te krijgen vanaf juli van dit jaar. Prijzen vanaf zo’n € 100.000-.

www.euramobil.de

VORIGE BERICHT VOLGENDE BERICHT

REAGEER OP DIT ARTIKEL

GERELATEERDE ARTIKELEN

Super-Bugger, de Kever-camper
Campers

Super-Bugger, de Kever-camper

Kamperen en Volkswagen leverde de iconische hippiebus op. Maar je kunt er natuurlijk ook voor kiezen dat andere VW-icoon te...

  1. 31 mei 2017, 11:00
  2. 0 Reacties
De Cap Land van Campérêve
Campers

De Cap Land van Campérêve

Campérêve, we lieten u eerder kennismaken met hun Miranda S op bassis van de nieuwe Renault Traffic, is een Frans merk. Ze...

  1. 15 februari 2015, 0:00
  2. 0 Reacties

MEER Camper Eura Mobil, Campers NIEUWS

Terock  2.0: T6 met uitsteekbed
Campers

Terock 2.0: T6 met uitsteekbed

Buscamperbouwer Terra showt op de komende Caravan Salon zijn nieuwe Terock 2.0 op VW-basis. Drie slaapplaatsen, een hefdak uit aluminium waarmee de bus 2,20 meter hoog is. Meest opvallende is echter het bed dat…

  1. 20 augustus 2017, 17:00
  2. 0 Reacties
Woelcke Autark T6 Crosser C4
Campers

Woelcke Autark T6 Crosser C4

De T6 als halfintegraal, ze zijn er niet veel. En al helemaal niet met vierwielaandrijving. De Woelcke Autark T6 Crosser C4 is er zo een. De camper is compacter dan zijn naam. Niet alleen…

  1. 20 augustus 2017, 11:00
  2. 0 Reacties
Volkswagen California XXL op Crafter
Campers

Volkswagen California XXL op Crafter

Volkswagen laat op de komende Caravan Salon voor het eerst de California XXL zien. Basis is de Crafter. Inspiratiebron is de bestseller uit eigen huis. California XXL eerste grotere camper VW VW bouwt tot…

  1. 11 augustus 2017, 17:00
  2. 0 Reacties