jaaroverzicht 2019

Campingtrend Jaaroverzicht 2019 (1)

Nieuws

Welke artikelen trokken het afgelopen jaar de meeste aandacht? In het Campingtrend Jaaroverzicht 2019 zetten we de best gelezen artikelen van het afgelopen jaar op een rij.

Januari in het Jaaroverzicht 2019

Een caravan met een trekhaak, dat vonden we interessant. Het artikel werd bijna 3300 keer bekeken. De Fendt Bianco Rosso 515 SG is een actiemodel. Hij heeft rode bekleding en een trekhaak van AL-KO voor het meenemen van de fietsen. De deelcamper trok nog meer belangstelling. Topper voor de januarimaand was de ‘Made in Holland’ buscamper Roadtrip. De buscamper van Innova op de nieuwe Sprinter. Met zo’n 10.000 pageviews konden we er geen genoeg van krijgen.

Februari

In februari was het wederom een Nederlands product dat in de smaak viel: de Lume Traveler LT 540. Het tweede model van dit merk en een absolute blikvanger (foto boven artikel). Ons antwoord op de vraag waarop te letten bij het kiezen van een camper scoorde goed. We maakten er een video van. En we lieten je de eerste cabrio-camper zien, de Skydancer Apéro. Dat werd het best bekeken artikel van deze maand.

Hoe kies je een camper?

Maart

In maart droomden we weg bij de kant-en-klare touringcar-camper op een MAN. En we lieten je weten dat de coole koelbox van de VW T1 weer te krijgen was. En ja hoor, de bezoekersaantallen gingen door het plafond. De Crosscamp, het kleintje van de Erwin Hymer Group, scoorde deze maand eveneens goed.

April

De nieuwe vouwwagen van Holtkamper, de Nano, werd compleet met een eigen geboortekaartje in de wereld gezet. Compact en tweepersoons. Hij viel in de smaak en mag daarom niet ontbreken in ons Jaaroverzicht 2019. Bijzonder vonden we ook de Sylvansport Vast. Maar topper van april was ons antwoord op de vraag of je een caravan mag trekken met je B-rijbewijs.

Caravan met B-rijbewijs?

Mei

We vallen in mei massaal voor de Mink mini-caravan. Frankia introduceert zijn eerste buscamper, de Yucon. En Knaus heeft met de Südwind 650 PEB de perfecte caravan voor twee.

jaaroverzicht 2019

Het nieuwe kampeerconcept doet zijn intrede. We zullen nog meer gaan zien van de TakeOff. Voor als het een maatje groter mag, is er de caravan van het Zwitserse Maurer. De Starliner weet aandacht te trekken. En een nieuwe caravan-instapper bij LMC. De Sassino scoort deze maand de meeste views. Slechts 880 kilo leeggewicht en twee uitvoeringen. Daar willen we wel meer van weten. Wij gaan zelf op pad helemaal naar Slovenië. Geweldig land. We doen dat met een Eriba Touring Troll 530 Rockabilly. Hij zit als gegoten. Hem weer moeten inleveren doet dan ook best pijn. Tot zover de eerste helft van ons Campingtrend Jaaroverzicht 2019.

LMC Sassino
Foutje gezien? Mail ons. Dat stellen we zeer op prijs!

Relevant