ZOEK BINNEN ARTIKELEN

Home Campingtrend Jaaroverzicht 2018 (1)
Campingtrend Jaaroverzicht 2018 (1)

Campingtrend Jaaroverzicht 2018 (1)

1. 29 december 2018, 17:00
  2. 0 Reacties

In deze tijd van jaaroverzichten kan Campingtrend niet achterblijven.  Daarom kijken ook wij terug. Wat hield onze lezers het afgelopen jaar het meest bezig? Wat waren de best gelezen artikelen van 2018? We zetten ze per maand voor je op een rij.

Januari 2018

Het best gelezen artikel was: ‘De 10 meest gezochte caravans‘. We noemden de tien caravans waar kopers in 2017 het meest op zochten. Naast een mini-caravan van Gobanna kwamen o.a. een Adria, een Eriba en een Bürstner voorbij. Klik op de link van het artikel om ze allemaal nog eens te bekijken. Het op één na best gelezen artikel was dat over de verbazingwekkende Go van Sylvansport. Dit is een verrassend veelzijdige vouwwagen met heel veel mogelijkheden.

jaaroverzicht 2018

Februari 2018

Ons artikel over de camperversie van de uitschuifbare Beauer 3xc deed het iets minder dan dat over de gelijknamige caravan. Desalniettemin genoeg voor een eervolle vermelding. Ook was er in februari hot nieuws: Ziggo en KPN schaften het zogenaamde geo-blocking af. Tv kijken in het buitenland blijkt erg belangrijk voor de kampeerder. Het artikel scoort deze maand het best. Het Cinderella verbrandingstoilet zonder cassette trekt ook behoorlijk de aandacht.

Maart 2018

Het milieu en de diesel. Het verhaal over de Euro 5, die net zo schoon kan als de Euro 6 volgens de Duitse ADAC, is deze maande de grote winnaar als het om lezersaantallen gaat. Iedereen leeft mee met tentenmaker Karsten, het bedrijfspand gaat in vlammen op. Gelukkig kunnen we in dezelfde maand ook melden dat het bedrijf uit de brand is. Is de LifePo4 accu zijn geld waard, zo vroegen we ons af.  Je kunt hem duur vinden, maar hij gaat ook vier keer zo lang mee. Bij dit artikel ook de video waarin wij de accu testen.

April 2018

De Fiat Ducato, de meest verkochte basis voor campers, blijkt een zwakke plek in de beveiliging te hebben. We melden dat daar een oplossing voor is gevonden: de Safe Lock. Het is meteen het best gelezen artikel van april. Bijna even nieuwsgierig zijn we naar de belachelijk luxe Finetza Camper uit India (foto boven artikel). Ook valt er in deze maand te lezen dat wij Nederlanders niet zuinig zijn op de camping.

Mei 2018

Wij zijn onderweg om het nieuws op de voet te volgen. We maken onze eerste serie liveshows. Ze zijn allemaal terug te kijken op ons eigen Campingtrend You Tube-kanaal. Wil je niks meer missen? Abonneer je dan. De dag van het naakt tuinieren, echt waar, op 5 mei was de link naar het naakt kamperen. En het woord naakt of bloot in een titel blijkt altijd goed voor veel lezers. Zo ook deze keer. Dethleffs kondigt de nieuwe Pulse aan. We kunnen alleen nog maar tekeningen laten zien, maar de belangstelling is groot.

Juni 2018

De Quechua Fresh & Black van Declathlon is volgens de fabrikant de coolste tent ooit. Hij staat in twee seconden, er is plek voor drie personen en hij kost nog geen 40 euro. Hoe fel de zon ook is, binnen is het helemaal donker. En misschien nog prettiger, een stuk koeler. Tot 17 graden koeler zelfs. Ook de Roadshower, een douche op het dak, trekt aandacht. Ook deze maand zie je nog de nodige liveshows voorbij komen, terug te zien op ons You Tube-kanaal.

VORIGE BERICHT VOLGENDE BERICHT

REAGEER OP DIT ARTIKEL