28 Juli 2014
28 Juli 2014
logo-eriba

Hymer caravans worden weer Eriba

Eriba een samenvoeging van de namen van grondlegger Erich Bachem en sinds jaren een zeer goede naam bij caravans komt weer terug als merk.
Was het een aantal jaren geleden nog Erich Hymer tegenwoordig de eigenaar van merk die zijn naam verbond aan de caravan lijn. Wellicht omdat het een doorn in zijn oog was dat de naam van de oude eigenaar furore maakte op zijn producten.

De keuze voor de terugkeer van de naam Eriba heeft alles te maken met marketing. Eriba heeft gewoon een goede naam bij Caravanners, Hymer zegt deze groep niet zo veel.
Verder wordt de productie verder losgemaakt van de campers en is er een eigen directie aangesteld.

Wij denken dat men zich heeft verslikt in de naamsverandering.

Tags: eriba Hymer

  • Fruit de mer

    0 Reacties Datum 12 jul. 2014, 10:00

    Onze kampeerblog over vakantie in Bretagne. En dus Fruit de mer.

BLIJF OP DE HOOGTE

VOLG ONS

LAATSTE REACTIES

Patrick, 07 augustus 2012 om 15:40

Er klopt niet veel van dit verhaal. Het is duidelijk dat er niet in is verdiept. Check voortaan even beter!

GERELATEERDE ARTIKELEN

  • Caravelair Antarès Style

    0 ReactiesDatum14 jul. 2014, 17:00

    De Franse caravanproducent Caravelair heeft voor het seizoen 2015 een aantrekkelijke actieserie toegevoegd aan het programma, de Antarés...

  • Tabbert 2015 Caravannieuws

    0 ReactiesDatum24 jul. 2014, 11:00

    Tabbert 2015: Tabbert ziet zichzelf als toonaangevend en wil dit door de nadruk te leggen op merk-kwaliteit en veiligheid ook blijven....

  • Doen en beleven op 50e KCJ

    0 ReactiesDatum19 jul. 2014, 11:00

    Van 8 tot 12 oktober, de 50e KCJ, de Kampeer en Caravan Jaarbeurs in Utrecht. Actieve interactie gevraagd.

  • Flinke groei bij Carado

    0 ReactiesDatum07 jul. 2014, 11:00

    Het gaat goed met Carado, de omzet laat een duidelijke groei zien. Die groei komt vooral voor rekening van de afzet van campers in...

OVER CAMPINGTREND

Campingtrend is in 2011 gestart vanuit de filosofie dat websites informatief moeten zijn voor de bezoekers. In het landschap van websites die zich bezighouden met informatie rondom kamperen is veelal het verhaal; “als je betaalt, dan mag je informatie plaatsen” Campingtrend heeft die filosofie verlaten en probeert de bezoekers alle informatie te bieden die voorhanden is met betrekking tot het onderwerp kamperen.

> Lees verder