23 April 2014
23 April 2014
logo-eriba

Hymer caravans worden weer Eriba

Eriba een samenvoeging van de namen van grondlegger Erich Bachem en sinds jaren een zeer goede naam bij caravans komt weer terug als merk.
Was het een aantal jaren geleden nog Erich Hymer tegenwoordig de eigenaar van merk die zijn naam verbond aan de caravan lijn. Wellicht omdat het een doorn in zijn oog was dat de naam van de oude eigenaar furore maakte op zijn producten.

De keuze voor de terugkeer van de naam Eriba heeft alles te maken met marketing. Eriba heeft gewoon een goede naam bij Caravanners, Hymer zegt deze groep niet zo veel.
Verder wordt de productie verder losgemaakt van de campers en is er een eigen directie aangesteld.

Wij denken dat men zich heeft verslikt in de naamsverandering.

Tags: eriba Hymer

BLIJF OP DE HOOGTE

VOLG ONS

LAATSTE REACTIES

Patrick, 07 augustus 2012 om 15:40

Er klopt niet veel van dit verhaal. Het is duidelijk dat er niet in is verdiept. Check voortaan even beter!

GERELATEERDE ARTIKELEN

  • 126095686_1_big

    Oldtimerregeling definitief

    0 ReactiesDatum18 dec. 2013, 20:00

    Ook de Eerste Kamer is akkoord gegaan. Daarmee is de voorgestelde oldtimerregeling definitief. Ook voor campers. In tekst en schema...

  • Camper kopen? Caravan, tent, stacaravan of vouwwagen kopen?

    0 ReactiesDatum24 apr. 2012, 18:56

    Alle campers, caravans, tenten, stacaravans of vouwwagens te koop vind je vanaf nu met Kampeerkijker.nl. Kampeerkijker.nl is een soort......

  • Camping-Beek-en-Hei-Otterlo2

    Nieuwe website voor de Trekkershutten

    0 ReactiesDatum16 feb. 2014, 19:00

    De website van Stichting Trekkershutten is in een nieuw jasje gestoken, passend bij de nieuwe huisstijl en de samenwerking met Stichting...

  • GlobebusT4

    80.000ste Dethleffs geveild

    0 ReactiesDatum16 jan. 2012, 16:32

    Op de website auktion80.dethleffs.de is momenteel een veiling aan de gang.

    Samen met het 80 jarig bestaan van de producent...

OVER CAMPINGTREND

Campingtrend is in 2011 gestart vanuit de filosofie dat websites informatief moeten zijn voor de bezoekers. In het landschap van websites die zich bezighouden met informatie rondom kamperen is veelal het verhaal; “als je betaald dan mag je informatie plaatsen” Campingtrend heeft die filosofie verlaten en probeert de bezoekers alle informatie te bieden die voorhanden is met betrekking tot het onderwerp kamperen.

> Lees verder